krzysiek1974, sami napedzamy tą karuzelę, zobacz sam wątek pt.Czy znacie tą Oktavię. Co drugi post to "sprawdź k.serwisową" lub "jak nie ma k.serwisowej to ja bym nie brał" i tego typu podobne bzdury. Przy sprzedazy auta, jezeli cokolwiek da sie zmienić na lepsze, napewno bedzie zmienione, a juz od sprzedajacego zależy czy zrobi to dobrze czy źle.
"Klejent nasz pan" jakby posiadanie żółtej, gumowej kaczki podnosiło wartość o 10%, wszystkie auta by ja miały
Witam Szanowne Koleżeństwo,
od jakiegoś czasu próbuję znaleźć info odnośnie:
1. Jak wygląda sprawa ręcznej zmiany biegów w Elegansie przy skrzyni DSG /w RS są łopatki przy kierownicy/.
2. Co kryje się pod hasłem: Obręcze kół ze stopów lekkich PEGASUS 7.0J x 17" z oponami 225/45 R1719 i sportowym zawieszeniem - ze wskazaniem na określenie co to jest to *sportowe zawieszenie*?? Czym ono sie różni od standardowego??
3. Czy przy Pakiet sportowy Dynamic Silver/Red do wersji (sportowe fotele przednie, trójramienna skórzana kierownica, pakiet skórzany) Fotele są takie same jak w wersji RS??
Może macie takie fotele u siebie w aucie - będę wdzięczny za zdjęcia i info jak się w nich jeżdzi.
Handlowcy w skodzie nie potrafili mi odpowiedzieć na te pytania, więc pozostajecie tylko wy........
Obręcze kół ze stopów lekkich PEGASUS 7.0J x 17" z oponami 225/45 R1719 i sportowym zawieszeniem - ze wskazaniem na określenie co to jest to *sportowe zawieszenie*?? Czym ono sie różni od standardowego??
Jest obniżone i utwardzone wzgledem standartowego.
Zamieszczone przez pbilu
Czy przy Pakiet sportowy Dynamic Silver/Red do wersji (sportowe fotele przednie, trójramienna skórzana kierownica, pakiet skórzany) Fotele są takie same jak w wersji RS??
Może macie takie fotele u siebie w aucie - będę wdzięczny za zdjęcia i info jak się w nich jeżdzi.
Sportowe fotele są takie same jak w wersji RS różnia sie tylko tapicerką oraz brakiem oznaczen RS na opaciu fotela.
Ja w swojej elegance mam normalne standartowe dla tej wersji wyposazenia fotele. Jeździ mi sie na nich badrdzo dobrze. Nie sa z atwarde ani za miękkie - takie w sam raz. Pozatym siedzisko jest dosc długie i dobrze podpiera nogi w długiej trasie.
1. Jak wygląda sprawa ręcznej zmiany biegów w Elegansie przy skrzyni DSG /w RS są łopatki przy kierownicy/.
DSG z Elegancem nie ma nic wspólnego, bo to opcja dodatkowa. Możesz mieć do dowolnej wersji wyposażenia jeśli silnik to przewiduje. Ale by mieć łopatki, to trzeba zamówić trójramienna kierownicę z łopatkami (a jest też bez). Normalnie jak zamawiasz DSG nie dostajesz łopatek. I mało który dealer o tym wspomina niestety.
Co do samej zmiany biegów łopatkami to jest to rozwiązane bardzo fajnie, bo skrzynia nie musi być w trybie manualnym. W dowolnym momencie możesz zmienić bieg nawet jeśli jedzesz na D czy S (np. wyprzedzanie). Potem wystarczy przytrzymać prawą łopatkę lub poczekać kilka sekund i skrzynia sama wróci do trybu automatycznego.
Zamieszczone przez pbilu
3. Czy przy Pakiet sportowy Dynamic Silver/Red do wersji (sportowe fotele przednie, trójramienna skórzana kierownica, pakiet skórzany) Fotele są takie same jak w wersji RS??
Może macie takie fotele u siebie w aucie - będę wdzięczny za zdjęcia i info jak się w nich jeżdzi.
Na zdjęciach jest Dynamic Red, ja mam Silver, różni się tylko kolorem nitki. Przednie fotele bardzo wygodne, ale ciężko mi porównać do standardowych, bo siedziałem w takich tylko w demówce na jazdach. Natomiast tylna kanapa jest dalej płaska jak ławka w parku.
Leniwiec: a możesz zrobić zdjęcia swoich silver foteli ?
No właśnie nie bardzo mam jak, ale widzę że bzik13 mnie i tak wyręczył :lol:
U mnie brak tymczasowo aparatu, inaczej pochwaliłbym się już autkiem w odpowiednim dziale :diabelski_usmiech
Aha, mimo że w Elegancie jest teraz seryjnie sterowanie audio w kierownicy, to jak weźmiesz pakiet Dynamic kiera będzie trójramienna, ale bez sterowania. Za sterowanie trzeba dopłacić, tak jak za łopatki do DSG :evil:
chłopaki poważnie mówicie, że pakiet Dynamic dodaje kierownicę bez sterowania radiem?? choroba.. właśnie zamówiłem furkę:/ muszę się w takim razie dopytać na szybko i ewentualnie domówić... jeśli się da.. i jeśli takie coś w ogóle występuje: kierownica trójramienna i sterowanie radiem... bo już sam nie wiem:/
chłopaki poważnie mówicie, że pakiet Dynamic dodaje kierownicę bez sterowania radiem?? choroba.. właśnie zamówiłem furkę:/ muszę się w takim razie dopytać na szybko i ewentualnie domówić... jeśli się da.. i jeśli takie coś w ogóle występuje: kierownica trójramienna i sterowanie radiem... bo już sam nie wiem:/
Teraz już nie bardzo pamiętam jak zamawiałem, czy jest możliwość domówienia sterowania czy nie. Nie zależało mi na tym i dlatego nie zarejestrowałem tego Jeśli się decydujesz na jakieś poprawki to lepiej się pospieszyć, choć nie jest prawdą, że jak dealer złoży zamówienie to już nic nie można zmienić. Jaka wersja i co sobie jeszcze dokładasz?
właśnie chodzi o to, że zamawiałem całkiem sporo i miałem nadzieję, że będzie w tym "wszystko" wygląda to tak: Elegance 2.0 TDI czarny...
WERSJA CIĘ AROWA
Wersja cię arowa VAN (5-osobowa)
AUDIO I KOMUNIKACJA
Radioodtwarzacz Skoda Auto Bolero z CD (ze zintegrowaną zmieniarką na 6 płyt CD i MP3) oraz
wejściem AUX IN
Sound System
DESIGN
Obręcze kół ze stopów lekkich PEGASUS 7J x 17"/225/45 R17 i sportowym zawieszeniem
Koło dojazdowe stalowe
Pakiet sportowy Dynamic Silver/Red
MIEJSCE NA WSZYSTKIE TWOJE RZECZY
Schowek w podłodze baga nika
Siatka pod półką baga nika
PODRÓ UJ KOMFORTOWO
Elektrycznie sterowane, podgrzewane, ściemniające się i składane lusterka zewnętrzne z
podświetleniem przestrzeni wokół drzwi
ZABEZPIECZ SWOJE AUTO
Alarm z funkcją monitorowania wnętrza i czujnikiem przechyłu
ZOBACZ WIĘCEJ
Reflektory ksenonowe (ze spryskiwaczami reflektorów)
Przednie reflektory przeciwmgielne z funkcją Corner
Light Assistant (funkcje: Coming Home, Leaving Home, Tunnel Light) z czujnikiem deszczu i
automatycznie ściemniającym się lusterkiem wstecznym
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej
oczywiście lista to tylko rzeczy ponad standard.. trochę mnie zmartwiłeś tą kierownicą:/ bo mogłaby już też być...
w sumie wyszło sporo taniej niż RS.. szkoda, że 170KM jest tylko w nim
zamówienie poszło niby dziś rano ewentualnie wczoraj po południu, więc mam nadzieję da się jeszcze domówić... w końcu ma być dopiero w styczniu
i mały dodatek.. niby występuje, ale w konfiguratorze przy pakiecie dynamic nie ma nic mowy o 3ramiennej ze sterowaniem:/ wniosek jeden - konfiguratory na stronie są do bani
Jac_ek, no to już w ogóle jest wszystko nieźle pomieszane... pogubiłem się totalnie... mam rozumieć, że kiera będzie zwykła, ale ze sterowaniem radyjkiem?
Teoretycznie jeśli zamawiasz dynamic to masz trójramienna, ale jak bierzesz jakieś sterowanie na kierownice to trójramienne ze sterowaniem są tylko z łopatkami do DSG wiec występują tylko z DSG. Wiec prawdopodobnie będziesz miał czteroramienna?
Najlpej dowiedz sie u dealera - bo te opcje sa dosc mocno pogmatwane i nie zawsze to co jest w konfiguratorze/cennikach sie zgadza z tym co moze byc zamowione
właśnie się o tym zagmatwaniu dowiaduję. Tak czy siak już dawno (mniej więcej w czasie pisania mojego pierwszego posta w tym wątku) postanowiłem jutro to załatwić. Teraz sam nie wiem co lepsze 3ramienna czy 4ro ze staerowaniem.. dylematy!
w sumie wyszło sporo taniej niż RS.. szkoda, że 170KM jest tylko w nim
Jakby się uprzeć to pewnie dałoby radę coś zmajstrować. Znajomy kilka lat temu jak zamawiał Superba to uparł się, że chce 2.0 TDI 140km, mimo, że nie oferowano wówczas tego silnika w tym aucie. Nie wiem jak to delaer załatwił, ale dostał auto z tym silnikiem, wiec może dałoby radę wrzucić ten 170 konny do Octy?
Ja sam osobiście domawiałem pare rzeczy jeszcze później - na pocieszenie dodam, że RS jest bez kratki tak więc wybór jaki zrobiłeś to ok.
Bierz kierownice 3-ramienną z DSG - później tego nie dołożysz - albo z wielkimi trudnościami - pomyślałbym nad modułem bluetooth jeśli będziesz coś domawiał
Big, już zamówiłem. nie są to jakieś wielkie koszty.. Czy to znaczy, że halogeny mają w standardzie 3 żarówki?
megon, kierownice DSG chyba mogę dostać tylko jeśli będzie DSG, a ja akurat wolę manual. Poza tym zestawy głośnomówiące w aucie mi jakoś nie leżą:/ więc opcji GSM nie brałem..
Rozmawiałem dziś z dealerem i okazało się, że w wersji Elegance zawsze jest 4ramienna kierownica multifunkcyjna. Nie ma tu znaczenia dołożenie pakietu Dynamic.
Co do koncepcji z kombinacją upychającą 170KM silnik może było warto męczyć. Z drugiej strony dostaję teraz sprawdzoną już konstrukcję 2.0 bez DPF, którą wszyscy potrafią dobrze chipować.. jak to mówi moja babeczka: "następne będzie Audi 3.0 TDI quatro" i mnie się ta myśl podoba)
Także mam nadzieję do nowej kierownicy się przyzwyczaję innej opcji nie ma
Faktycznie jeśli RS nie może mieć kratki to już powód ceny nie gra roli
Zobaczymy jak to cacko będzie się rpezentowało.. jeszcze tyle czasu a ja się doczekać nie mogę
wojtasos: moim następnym autem też będzie quatro co do 3.0 TDI to tam jest pewna cecha napinacza paska rozrządu - było ostatnio w Turbo Kamera - polecam
ja bym domawiał przede wszystkim dupogrzanie na waszym miejscu . sterowanie z kierownicy jest bardzo ok , łopatki pewnie tez ale założe się że rzadko bedziecie ich używać..
zakładam, że są inne. Dodatkowo w pakiecie Dynamic są też inne
a dupoogrzewanie to zbędny dodatek - przynajmniej jak dla mnie.. może jak ktoś skóre ma to się przydają, ale jeśli fotele materiałowe to dla mnie szkoda kasy
szkoda trochę tej 3ramiennej ze sterowaniem radia... łopatek nie będzie bo nie znoszę automatów :/
no widzisz a DSG, to nie automat tylko dwie "normalne" skrzynie sterowane automatycznie ;-), Tez nie lubie automatow, ale kupilem DSG :shock: - umow sie na jazde probna - zdazysz jeszcze domowic i kiere bedziez mial pozadną, trojramienna
Komentarz